CREATOSS to marka która kompleksowo produkuje urządzenia od konceptu poprzez projektowanie optymalizację po seryjną produkcję. Dzięki CREATOSS możesz wykonać prototyp lub też uruchomić masową produkcję.
Zaprojektowałem identyfikację marki w oparciu o bardzo dobrze przygotowany brief. Punktem wyjścia dla wizualnych rozważań było koło. Koło jako wynalazek dziejowy człowieka, który pozwolił uruchomić procesy produkcyjne na wielu polach we wszystkich kulturach świata.
Nazwa marki składa się z dwóch elementów CREA i TOSS (czyli tworzyć, podrzucać). Uznałem, że wizualnie zobrazuje to wycinek koła, który może symbolizować działanie. Dwa wycinki uchwycone w ruchu, tak jakby górny był podrzucony, a dolny opadał w dół. Ta synergia przenosi nas do nazwy, ale też odnosi się do samej marki i jej sposobu realizowania potrzeb klienta.
Klient podrzuca pomysł, prototypuje go, może podjąć decyzje: by ten wycinek jego działania stał się masową produkcją większego projektu.
Liternictwo logotypu jest także wypadkową użycia tych samych elementów geometrycznych, co nadaje całości spójność wizerunkową, oraz wspomaga znak w przekazaniu idei kryjącej się w nazwie marki.
Kolorystyka wyraźna i pełna kontrastu, gdzie czerwony jako PRIMARY COLOR jest uosobieniem energii, twórczej siły i kreatywności.